уторак, 15. новембар 2016.

Balea krema za čišćenje suve i osetljive kože sa bademovim uljem

Kako godine prolaze moja koža postaje sve suvlja, a samim tim i problematičnija za negu. Zbog toga se trudim da što više koristim preparate koji joj, ako neće doneti poboljšanje, ono bar neće napraviti štetu.
To je i razlog što sam kupila ovu Balea kremu za čišćenje kože (DM, 150ml, 199 dinara).
U pitanju je preparat namenjen suvoj i osetljivoj koži koji u svom sastavu, između ostalog, ima i bademovo ulje (za negu kože, kao i održavanje njene elastičnosti), hamamelis (sa antioksidativnim i antimikrobnim dejstvom), ekstrakt dinje (za umirivanje osetljive kože), Decyl Oleate (za omekšavanje kože), vitamin E (antioksidans) i glicerin (za bolju hidrataciju).
Tekstura je gusta, bele je boje i u sebi ima male crvene perlice koje se pri korišćenju odmah rastvore.
Iako je krema namenjena čišćenju suve i osetljive kože ona u sebi sadrži i Alcohol Denat koji baš kod takve kože izaziva iritacije tako da je treba upotrebljavati sa oprezom. 
Ono na šta će mnogi imati zamerku je delotvornost kreme - naime, ona je najefektnija kada su u pitanju osobe koje, kao i ja, ne mare mnogo za make-up (obično upotrebljavam samo hidratantnu ili blago toniranu kremu i sjaj za usne u boji). U slučaju malo "jače" šminke je bolje koristiti micelarnu vodu ili neko sredstvo na bazi ulja.
Kremu sam upotrebljavala par puta, čisto da isprobam njeno delovanje i mogu da kažem da mi je nakon spiranja vodom, koža bila malo iritirana. 
Ako izuzmemo spomenutu neprijatnost koja je (možda) posledica moje specifične kože ili (možda) prisustva alkohola u kremi, ne želim da dajem svoj konačni sud o njoj. Najbolje je da je svako isproba i da se uveri da li mu ona (ne)odgovara.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...