субота, 20. август 2016.

Victoria Beauty Anti-Stress maska

Kada sam zadnji put bila u DM-u nisam nameravala da kupujem nikakve preparate za čišćenje kože, ali....kada sam videla da na ambalaži ove Victoria Beauty maske piše da je proizvedena u Koreji, nisam mogla da se uzdržim (2x7ml, akcijska cena 179 dinara) jer odavno slušam priče o proizvodima koji su nastali u ovoj zemlji.
U sadržaju maske se, između ostalog, pored kaolina koji ne samo što čisti kožu, već i potstiče njenu cirkulaciju, nalaze i glicerin za hidrataciju, magnezijum koji kožu čini blistavom, morska voda sa svojim antiseptičkim dejstvom, ekstrakti algi za omekšavanje kože i planktona koji dubinski vlaži i hrani kožu, Citric Acid za regulisanje vlažnosti u koži  i vitamin E (antioksidant).
Maska je guste teksture i plave boje. Upotrebljava se tako što se nanese na čisto lice a zatim se sačeka desetak do petnaest minuta da se osuši - na kraju se spira mlakom vodom.
Pošto je maska namenjena osobama sa normalnom i mešovitom kožom, priznajem da sam se malo plašila zbog lošeg iskustva koje sam imala sa jednom Alverde maskom, ali....moja inače suva koža se nije dodatno isušila - postala je meka i stvarno čista... a to i jeste namena maske.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...