среда, 24. август 2016.

Precious Argan Repair - balzam za suvu i oštećenu kosu

Poznato je da se arganovo ulje ubraja u najdelotvornija ulja za negu kose. Ono u sebi sadrži esencijalne masne kiseline koje kosi daju optimalnu vlažnost, kao i vitamine od kojih je najznačajniji vitamin E. U nezi kose, arganovo ulje doprinosi njenoj mekoći i vraćanju prirodnog sjaja, a takođe i revitalizuje oštećene krajeve vlasi i pomaže da kosa brže raste.
Pošto je arganovo ulje glavni sastojak Precious Argan Repair balzama (Lilly, 500ml, 389 dinara) ja sam odlučila da ga kupim i uverim se u delotvornost. Nažalost, u tom trenutku nije bilo odgovarajućeg šampona iz iste linije tako da sam kupila drugi od istog proizvođača.
Tekstura balzama je lagana a miris orijentalni (preovlađuje aroma arganovog ulja).
Po proizvođaču, balzam je namenjen suvoj i oštećenoj kosi koju hrani, vraća joj sjaj i elastičnost. Takođe, on omogućava lakše rasčešljavanje kose.
Balzam sam koristila već nekoliko puta i mogu da kažem da uglavnom ispunjava sva obećanja proizvođača. 
Mada je u uputstvu naznačeno manje vreme delovanja ja sam ga produžila na čitavih 15 minuta.
Što se tiče efekata moram prvo da napomenem da je moja kosa suva i oštećena i za svaki preparat je potrebno duže korišćenje da bi se videlo stvarno dejstvo, ali već posle druge upotrebe balzama primetila sam lakše rasčešljavanje, a zatim i malo poboljšanje teksture. Nažalost, kosa je i pored toga još uvek prilično neuredna (izgleda rasčupano).
Na kraju da spomenem da balzam ne sadrži parabene, alkohol i konzervanse - tek da se zna.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...