петак, 5. август 2016.

Dermix Anti-Age Hydrator

Danas sam odlučila da pišem o jednom, po meni, izuzetno zanimljivom preparatu koji je plod istraživanja Prof.dr.M.Milojevića i naučnog tima Dermatološkog centra. U pitanju je Dermix Anti-Age Hydrator (50ml), lagana dnevno-noćna krema sa SPF 15.
Posebno mi se dopada činjenica da je krema namenjena za negu svih tipova kože, uključujući i masnu i suvu-osetljivu (kao što je moja). 
Dovoljno je videti sastav kreme pa da se shvati o kakvom se preparatu radi. Prisustvo šea butera koji sadrži vitamine C, D, A, E i F i koji usporava pojavu bora a kožu čini glatkom, ulja jojobe koje ima protivupalno dejstvo, kofeina koji obezbeđuje svež izgled kože, mlečne kiseline koja vrši nežni hemijski piling, glicerina koji optimalno vlaži kožu i vitamina E - poznatog antioksidanta - dovoljno govori o receptu koji, ako ne vraća mladost kože, ono bar čuva njenu svežinu i dovodi do resinteze kolagena i elastina prirodnim putem.
Moja koža je inače starija, suva i osetljiva tako da moram da pazim šta nanosim na nju. 
Anti-Age Hydrator koristim već desetak dana u sklopu dnevne, kao i večernje nege. 
Tokom dana osećam se sigurno zbog prisustva SPF 15. Iako će neko reći da ovaj zaštitni faktor nije dovoljan za letnje uslove, ja tvrdim drugačije, bar kada je moja koža u pitanju (naime, zbog alergija koje imam trudim se da sve poslove obavim u periodu do 11h ili posle 17h).
Kada uveče, posle čišćenja lica nanesem kremu, već nakon par minuta koža izgleda sveže, kao da tokom dana nisam imala nikakve napore, a ujutru - posle buđenja - nema više ranije nadutosti (lice izgleda normalno - bez ikakvih otoka) dok je koža optimalno hidrirana i čini mi se, zategnutija nego ranije.
Šta još reći o Dermix Anti-Age Hydratoru, osim da je univerzalan preparat koji zadovoljava sve potrebe kože. A kako i ne bi kada je delo Prof.dr.M.Milojevića.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...