петак, 12. август 2016.

Dove Nutritive Solutions Oil Care - šampon za suvu kosu



Posle mnogo, mnogo godina farbanja kose i maltretiranja sa raznoraznim preparatima nije ni čudno što stalno imam probleme i što je moja (nekada masna) kosa sada toliko isušena da liči na slamu. 
Svima je poznato koliko tražim "lek" za kosu pa mi je zbog toga moja prijateljica Božica pre par dana iz Nemačke donela Dove hranljivi šampon.
U pitanju je proizvod koji je posebno osmišljen za negu isušene kose koju dubinski neguje, čineći je glatkom i sjajnom, kao i lakšom za oblikovanje. 
Od sastojaka mogu da izdvojim arganovo (za hidrataciju i revitalizaciju oštećene kose), bademovo (za oporavak kose i vraćanje njenog prirodnog sjaja) i kokosovo ulje (za mekšu i zdraviju kosu).
Tekstura šampona je lagana i neutralnog mirisa sa sitnim šljokicama koje, nažalost, ne ostaju vidne na kosi posle pranja.
Ja sam do sada samo dva puta upotrebila šampon i mogu da kažem da je solidan - iako daje nežnu i blagu penu, posle njega je kosa dobro očišćena. Nakon sušenja primetan je zdraviji izgled (mada ne nešto spektakularno) i jači sjaj. Ipak, što se tiče kroćenja kose efekti se ne vide - i dalje frizura izgleda neuredno (mada ne tako katastrofalno kao ranije).
Znam da bi bilo bolje da uz šampon koristim i regenerator iz iste linije, ali....
PS. Jedina zamerka je prisustvo sulfata u sadržaju šampona. Na sreću, iako su oni potencijalni izazivači neprijatnih reakcija na kosi i koži glave, ja nisam osetila njihovo delovanje.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...