недеља, 7. август 2016.

Alverde maska za lice sa jabukom i limetom

Istina je da je Alverde maska za lice sa jabukom i limetom (DM, 2x7,5ml, akcijska cena 62 dinara) namenjena za čišćenje normalne i mešovite kože, ali...moja koža tokom vrelih letnjih dana prosto poludi i od suve za tili čas postane masna. Zbog toga sam i želela da pokušam da je kako-tako smirim.
Sastojci maske su mi se učinili zanimljivim - pre svega, voćne vode jabuke (za blagi piling) i limete (za regulisanje lučenja sebuma), a zatim i suncokretovo (protivupalno dejstvo) i maslinovo ulje (za negu osetljive kože), šea buter (za omekšavanje i zaštitu), kakao buter (za ishranu kože i sprečavanje njenog isušivanja), ulje jojobe (hranljivo dejstvo), vitamin E (antioksidant), glicerin (hidrirajuće delovanje) i Zinc PCA (antibakterijsko dejstvo).
Maska je guste teksture i prijatnog citrusnog mirisa.
Alverde obećava čistu i negovanu kožu, a ja....mogu samo da potvrdim da sam masku upotrebila po uputstvu tokom večernje nege (nanela sam je na čisto lice i ostavila da deluje deset minuta, a potom ostatke maske umasirala u kožu). Ujutru, posle buđenja, imala sam tanak masni film na licu, a kada sam se umila, koža je bila hrapava i gruba na dodir. Zbog čega - ne znam.
Iako je Alverde brend koji izuzetno poštujem zbog korišćenja sirovina iz organske proizvodnje, kada je u pitanju maska sa jabukom i limetom - nisam oduševljena. Naravno, to ne znači da je ona loša, već samo neodgovarajuća za moju kožu.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...