недеља, 14. август 2016.

L'Oreal Elseve Huile Extraordinaire krema za intenzivnu negu kose

U želji za lepšom kosom kupujem proizvode za koje mislim da su efikasni. Jedan od njih je i L'Oreal Elseve krema za veoma suvu kosu (DM, 150ml, akcijska cena 325 dinara). Posebno me je zainteresovalo što krema u sadržaju ima kokosovo (za negu kose i njen jači sjaj) i suncokretovo ulje (za zaštitu kose i njenu dubinsku negu), kao i Matricaria Flower Extract sa umirujućim dejstvom, Lactic Acid (za ishranu i jačanje kose), Nelumbium Speciosum Flower Extract (za hidrataciju), Gardenia Tahitensis Flower Extract (za ishranu vlasi), bisabolol sa hidrirajućim delovanjem i Glycine Soja Oil sa vitaminom E za zaštitu kose i njenu revitalizaciju.
Po proizvođaču krema intenzivno hrani kosu bez zamašćivanja i daje joj sjaj i zdrav izgled. Upotrebljava se tako što se mala količina kreme (veličine oraha) utrlja u mokru kosu posle pranja (kao regenerator koji se ne ispira) ili pre sušenja kose fenom (za zaštitu kose od toplote) ili na suvu kosu (za lakše oblikovanje i dodatni sjaj),
Ja sam kremu upotrebljavala na sva tri načina.
Kada sam je nanosila na mokru kosu, sve dok je sušenje trajalo (prirodnim putem), imala sam utisak da će se kosa konačno smiriti, ali...na kraju,  nekog velikog poboljšanja nije bilo. 
Što se tiče upotrebe kreme pre feniranja ne mogu dobro da procenim efekte jer mi se čini da kosa nije bila razbarušena kao ranije, ali je to ipak neznatna razlika.
Korišćenje kreme na suvoj kosi izgleda nekako najbolje (frizura je prilično urednija) mada dejstvo traje samo jedan dan - već sutradan kremu je potrebno ponovo naneti da bi se forma frizure održala u dobrom stanju.
Na kraju mogu da kažem da s obzirom da je moja kosa izuzetno suva i oštećena - krema preslabo deluje na nju. Naravno, to ne znači da bi se tako ponašala i kada je u pitanju nega neke druge (manje suve i manje oštećene) kose.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...