петак, 26. август 2016.

Alverde krema za čišćenje lica sa lekovitim blatom

Bez obzira što sam u izvesnim godinama nisam pošteđena od povremenih problema sa aknama, ali priznajem da ne koristim kreme koje su namenjene za njihovu eliminaciju. Više volim da upotrebljavam maske ili preparate za čišćenje problematične kože. Jedan od njih je i Alverde Clear Waschcreme Heilerde (DM, 100 ml, akcijska cena 348 dinara).
U pitanju je blaga krema za umivanje koja, između ostalog, sadrži Zea Mays Oil (za optimalnu hidrataciju), bademovo ulje (za ublažavanje iritacija i zapaljenskih procesa), Cimicifuga Racemosa Root Extract (sa antimikrobnim dejstvom), ekstrakt šećerne trske (zbog blagog piling delovanja), ekstrakt javorovog šećera (za piling), ekstrakt limuna (zbog umirujućeg dejstva na iritiranu kožu), suncokretovo ulje (sa protivupalnim dejstvom), Levulinic acid (zbog antimikrobnog delovanja), vitamin E (antioksidant) i ekstrakt borovnice (zbog protivupalnog delovanja).
Tekstura kreme je gusta i čudnog mirisa (meni neugodnog) koji ima najviše arome gline.
Po proizvođaču krema se koristi tako što se pomeša sa malo vode da bi se napravila pena koja čisti lice, ali.... ma koliko da sam se trudila od pene ni traga, ni glasa. Zato sam prvo ovlažila lice i nanela kremu, ostavila sam je da deluje pet minuta i potom sprala mlakom vodom. Posle toga pola sata nisam nanosila nikakvu kremu za negu i... to je to. 
Iako je moja koža suva i osetljiva nisu se javile nikakve iritacije. Takođe, nije bilo ni isušenosti iako je krema namenjena čišćenju nečiste masne i mešovite kože. 
Kremu upotrebljavam samo jednom sedmično kao preventivu i mogu da kažem da se akne pojavljuju sve ređe, ali čak i da nije toga bila bih zadovoljna što je moja koža čista i sa umanjenim porama.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...