понедељак, 24. март 2014.

Neko voli Malu nevestu, neko Odbačenu, neko Nakušu...a ja volim Gayatri masku za lice

                                                                                      

                   Iako volim sama da pravim maske sa glinom, pre izvesnog vremena, u prodavnici zdrave hrane, privukla me je ova maska. Čak sam se zapitala o čemu se radi jer je cena više nego niska (oko 350,oo dinara). Kupila sam je i oduševila se. 

                   Uvoznik kaže da je maska namenjena negovanju i podmlađivanju kože, a takođe, ona upija masnoću, uklanja nečistoću i istovremeno koži daje zdrav sjaj.  Osnova maske je Multani miti (mineralna glina bogata mineralima), a važni sastojci su: nim (važan za dubinsko čišćenje, uklanjanje izumrlih ćelija kože i smanjenje proširenih pora), bosiljak (značajan za zadržavanje elastičnosti kože), sladić (antioksidans), kurkuma (antioksidans), sandal (od pomoći za ublažavanje upala i vraćanje sjaja kože), kao i nagarmotha i kapurkačri (antioksidansi).

                   Maska se upotrebljava tako što se 1 do 2 kašičice praha pomeša sa dovoljnom količinom tečnosti (ružina vodica ili obična voda) i nanese u tankom sloju na prethodno očišćeno lice. Ispira se običnom vodom posle 15 minuta.
            
                    Iako je preporuka da se koristi dva puta nedeljno, ja masku stavljam svakih deset dana jer mi je koža prilično suva. Najvažniji efekat, bar za mene, je ubrzana cirkulacija, što je posebno važno jer sa dobrom prokrvljenošću kože, nanete kreme bolje deluju. Uklanjanje izumrlih ćelija kože je takođe značajno.
                   Čak mogu da kažem da uz upotrebu ove maske, odlazak kod kozmetičara samo radi čišćenja kože, nema mnogo svrhe. 











URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...