петак, 21. март 2014.

Nekad bilo....

Nekada davno, u vreme naših baka, kozmetička industrija nije bila razvijena kao danas. Kreme su se obično pravile u apotekama. Naravno, toga ima i danas, ali retko. Ja poznajem mnoge naše starije sugrađanke koje su navikle na takve kozmetičke proizvode i nemaju nameru da bilo šta menjaju.
Ja sam od moje bake nasledila neke recepte, a svi koji su zainteresovani mogu ih odneti do najbliže apoteke (koja se bavi izradom krema) i naručiti ih.

Losion za osvežavanje kože lica (za masnu kožu)
.I losion:       4gr borne kiseline
            200 gr razređenog alkohola
II losion:      5gr salicilne kiseline
                1gr mentola
            200 gr razređenog alkohola

Krema za masažu lica

         Cerae albae                   7,0
    
         Cetacei                          8,0
         Olei Amygdalarum      55,0
      
1.             Aquae Rosae       ad  100,0

Kold krema (krema za hlađenje kože)


       Cerae albae                  7,0
       Cetacei                        8,0
       Olei Arachidis            55,0
       Aquae destillatae        30,0
        Pulveris conservantis   0,1

Krema za suvu kožu (bezvodna krema)
            Bademovog ulja         80,0
            Pčelinjeg voska          10,0
            Cetaceuma                 10,0

Losion za čišćenje lica (za masnu kožu sa aknama)

             Acidi salicylici             2,5
             Camphorae                5,0
             Spiritus                  100,0

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...