петак, 1. децембар 2017.

Novo! GOLDEN ROSE Metals Matte Metallic Lip Crayon 07

Jedan od trendova kada je u pitanju aktuelni make-up je usmeren ka metalnom sjaju. Time se vodio i brend Golden Rose pa je svoju novu liniju nazvao Metals.
Pošto nisam pristalica intenzivne šminke (čak i kada je u pitanju novogodišnji doček) moj izbor je bio mat kreon za usne boje šumskog voća u metalik tonu (Golden Rose 07) jer se on najbolje uklapa u najdraži mi minimalistički make-up, u kome je uz malo naglašeniji ruž i maskaru dovoljno naneti korektor i malo hajlajtera.


Dugotrajna formula ovog kreona osim šea butera za negu i vitamina E za hidrataciju sadrži i specijalne reflektujuće pigmente za intenzivnu boju i mat metalik efekat na usnama.



Istina je da kreon na usnama izgleda stvarno glamurozno i zaista je dugotrajan (čak i do 6 sati), ali... kao i svi mat ruževi deluje malo isušujuće (bar kada sam ja u pitanju) pa je zato potrebno pre njegovog nanošenja usne pripremiti sa balzamom koji će ih omekšati i dodatno hidrirati.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...