уторак, 26. децембар 2017.

Balea noćna krema sa bademovim uljem

Ma koliko sam dugo hvalila kreme za negu dečije kože kada je nega vrata u pitanju, okolnosti su me prosto naterale da promenim mišljenje i sada, tokom dana, za ovu oblast koristim uobičajenu dnevnu kremu, dok je za večernju negu aktuelna Baleina krema sa bademovim uljem. U pitanju je preparat namenjen osobama sa suvom i osetljivom kožom - on u sebi, osim bademovog ulja koje neguje i hidrira kožu, a pri tome i ublažava znake starenja, sadrži i ulje avokada (za regeneraciju isušene kože), glicerin (sa hidrirajućim dejstvom), šea buter (sa hranljivim delovanjem), pantenol (za negu suve kože), susamovo ulje (za omekšavanje kože), vitamin E (antioksidans) i ekstrakt crnog sleza (sa umirujućim dejstvom).
Krema je bogate teksture koja se lako upija i ne ostavlja masni trag na koži. Nažalost, ona nije čudotvorna i u prvih sedam dana korišćenja nije donela neke vidne rezultate. Istina je da koža vrata izgleda manje isušeno a uz to je i mekša.... međutim, bore su i dalje prilično vidne. 
Koliko će krema uspeti da "popravi" moju kožu ostaje da se vidi. Ipak,  jedno je sigurno - ne postoje loše reakcije na njenu upotrebu, a to mi mnogo znači. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...