субота, 23. децембар 2017.

Alverde losion za telo sa lavandom i maslinovim uljem

Sada, tokom hladnih dana, potrebno je voditi više računa o koži, kako lica tako i tela. Zbog toga i ja trenutno obilato koristim preparate koji mogu pomoći mojoj koži da ostane u dobrom stanju.
Istina je da volim guste teksture koje više pogoduju mojoj suvoj koži, ali.. bez obzira što ovaj Alverde losion u sebi sadrži suncokretovo (za regeneraciju kože), sojino (za negu suve i isušene kože) i maslinovo ulje (sa anti-age uticajem), kao i ekstrakt lavande (za omekšavanje kože) i šea buter (sa hranljivim dejstvom) za mene je najvažniji miris koji je toliko jak da svojim opuštajućim delovanjem ima skoro isti efekat kao i neko sredstvo za spavanje.
Losion koristim samo u okviru večernje nege i mogla bih satima da pričam o njegovom uticaju, ali ću spomenuti samo pozitivno delovanje na moju suvu kožu koju omekšava i čini je glatkom - uz to, miris lavande je dugo prisutan posle nanošenja (sve dok ne zaspim).
Kao i drugi Alverde proizvodi losion ne sadrži mineralna ulja, sintetičke boje i konzervanse a svi njegovi sastojci su iz strogo kontrolisane organske proizvodnje.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...