уторак, 5. децембар 2017.

Alverde okoloočna krema sa Bahovim kapima

Ovih dana sam potrošila kremu za predeo oko očiju i morala sam da nabavim novu. Pošto volim Alverde preparate izbor je pao na kremu sa Bahovim kapima jer je do sada nisam koristila. 
U pitanju je krema koju u sebi sadrži suncokretovo (za regeneraciju kože) i bademovo ulje (sa zaštitnim i anti-age dejstvom), glicerin (za hidrataciju kože),  hijaluronsku kiselinu (za optimalnu hidrataciju), levulinsku kiselinu (sa antibakterijskim uticajem), vitamin E (antioksidans) i ekstrakte (cvetne esencije) masline (za negu kože), kičice (sa umirujućim delovanjem), hrasta (sa protivupalnim uticajem) i graba (za omekšavanje i regeneraciju kože).
Krema je lagane teksture koja se brzo upija (odmah po nanošenju na kožu), ali...
što se tiče njenog delovanja ne znam šta da kažem - istina je da ona hidrira kožu ali je taj uticaj primetan samo par sati po nanošenju (bar kada je moja suva koža u pitanju). Kada se radi o anti-age dejstvu do sada (posle jedne sedmice korišćenja) nisam primetila nikakve promene.
Na kraju, kao zaključak mogu da dodam da je krema blaga i ne iritira kožu, ali izgleda da nije najpogodnija (i najdelotvornija) za mene, mada ne znači da će tako biti i kod osoba sa normalnom i mlađom kožom.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...