субота, 2. децембар 2017.

Mesečeva dijeta - pun mesec 3.decembra 2017. u 16h 47 min

Sutra, 3.decembra 2017. u 16h 47min, počinje mesečeva mena - pun mesec, tako da ćemo svi mi koji volimo Mesečevu dijetu ponovo proveriti koliko je ona delotvorna.
Kao što je poznato, dijeta propisuje gladovanje tokom 24h od početka mene, uz povećan unos tečnosti (preko 2 litra) i to sve kako bi se organizam očistio od toksina, a uz to se i izgubili suvišni kilogrami. 
Istina je da je gladovanje teško (bar kad sam ja u pitanju), ali...čak i u slučaju da se desi da "varam" i uzmem malo čorbe sa povrćem, rezultati su evidentni - iako ne uspevam da skinem nešto mnogo kilograma bar se osećam dobro.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...