среда, 21. јун 2017.

RR LINE 8.43 boja za kosu ili....kako se moja očekivanja nisu ispunila

Ovih dana sam rešila da promenim boju kose i ... kupila sam RR LINE, profesionalnu boju proizvedenu u Italiji (100ml, 320 dinara). U pitanju je trajna boja koja u sebi, između ostalog, sadrži i kokosovo (za regeneraciju kose) i maslinovo ulje (sa ojačavajućim uticajem).
Boja se upotrebljava tako što se polovina tube (50gr) pomeša sa 75ml hidrogena i nanese na kosu na kojoj se drži oko 30 minuta. 
Rezultat bojenja je meka i lepršava kosa. Uz to, moram da dodam i nešto što je za mene veoma važno - boja ne izaziva nikakve iritacije na koži glave.
Ipak i pored toga na kraju nisam bila zadovoljna kada je dobijena nijansa u pitanju. Naime, u katalogu koji su mi pokazali u parfimeriji u kojoj sam obavila kupovinu (svetla bakarno-zlatno plava) boja je izgledala fantastično, ali...








na sajtu salonshoppro.com izgleda ovako...











dok je na mojoj kosi.... više bakarna nego željena nijansa.





Zbog toga bih ovim postom želela da zamolim sve uvoznike boja za kosu da usklade kataloge sa bojama i da više ista nijansa na različitim mestima ne bude drugačija.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...