среда, 14. јун 2017.

Balea losion za telo sa mirisom butera i limuna

Iako sam ljubitelj gušće teksture u preparatima za negu tela, toplo vreme me je prosto primoralo da promenim navike. Balea losion sa mirisom butera i limuna (DM, 400ml, 349 dinara) je istina malo laganiji, ali i pored toga on uspešno zadovoljava svoju svrhu - hidrataciju kože.
U sadržaju losiona se izdvajaju glicerin (sa hidrirajućim delovanjem), suncokretovo ulje (za regeneraciju i zaštitu kože) i alantoin (sa umirujućim i omekšavajućim uticajem).
Iako zbog vrućine mnogi izbegavaju upotrebu krema za negu tela, ovaj losion se može koristiti i sada, tokom pretoplih dana, jer se odmah posle nanošenja upije a kožu ostavi mekom i dovoljno hidriranom. 
Uz to (ono što mi se posebno dopada) miris citrusa u losionu je preovlađujući što (bar meni) doprinosi osvežavajućem utisku a pošto pored toga volim da sve preparate za negu držim u frižideru (ne zato da bi se sačuvali od "kvarenja" već da pojačam prisustvo svežine) osećaj posle nanošenja rashlađeng losiona je zaista fenomenalan.
Podrazumeva se da na kraju moram da dodam činjenicu da u sadržaju losiona ima i sulfata koji mogu izazvati iritacije iako ja, sa svojom suvom i osetljivom kožom, do sada nisam primetila njihovo neugodno dejstvo. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...