субота, 10. јун 2017.

Alverde tonik za lice sa morskim algama

Iako je moja koža suva i osetljiva ona tokom toplih dana prosto poludi i počne da se masti. Zbog toga trenutno (kao što ću raditi do jeseni) koristim lagane preparate koji više odgovaraju normalnoj i mešovitoj koži. Jedan od njih je i Alverde tonik za lice sa morskim algama (DM, 200 ml, 259 dinara).
Među njegovim sastojcima se izdvajaju ekstrakt morske trave (za poboljšavanje elastičnosti kože), kompleks braon i zelenih algi (za regeneraciju oštećene kože i njeno omekšavanje) i morska voda (sa antiseptičkim i tonizirajućim dejstvom).
Tonik je pre svega namenjen ne samo čišćenju već i hidrataciji kože. Ja ga držim u frižideru tako da dodatno potstičem i njegov osvežavajući efekat.
Moja koža se posebno prijatno oseća kada je ujutru posle nanošenja tonika ostavim da se prirodno osuši pa tek potom upotrebim kremu - imam utisak da sam prethodno koristila neki rashlađujući, umirujući i osvežavajući gel.
Šta još reći osim da je ovaj Alverde tonik prava stvar za tople letnje dane.....

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...