субота, 17. јун 2017.

Balea maska za lice sa ekstraktima belog čaja i trešnje

Balea maska za intenzivnu negu (DM, 2x8ml, akcijska cena 89 dinara) je korisni preparat sa kojim se koža može prosto preporoditi. Ona u svom sadržaju ima: bademovo ulje (za negu, omekšavanje i hidriranje kože), glicerin (sa hidrirajućim uticajem), vitamin E (antioksidant), suncokretovo ulje (sa hranljivim i negujućim dejstvom), pantenol (sa regenerišućim i umirujućim delovanjem), ekstrakt divlje trešnje (za bolju elastičnost kože, kao i usporavanje njenog starenja) i ekstrakt belog čaja (sa antioksidativnim dejstvom).
Maska je namenjena za intenzivnu negu svih tipova kože, posebno one koja je oštećena negativnim uticajem sunčevih zraka. Upotrebljava se (jednom do dva puta nedeljno) tako što se izdašno nanese na čistu kožu na kojoj deluje 10-15 minuta da bi se potom ostaci maske uklonili kozmetičkom maramicom. 
Koža mi je suva i osetljiva (i naravno - starija) pa sam u prvi mah pomislila da ova maska ne može imati neki veći uticaj na kvalitet i teksturu, ali...za mene je ona pravo otkriće jer nakon njene upotrebe koža postaje mekša i bolje hidrirana a ten ujednačen (čak i malo svetliji). 
Do sada sam probala nekoliko Balea maski i mnoge od njih nisu opravdale tvrdnje proizvođača o svom delovanju, što ne mogu da kažem kada je u pitanju ova maska sa ekstraktima belog čaja i trešnje jer su rezultati njenog dejstva vidni skoro odmah posle prve upotrebe.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...