недеља, 4. јун 2017.

Caudalie Make-up Removing Cleansing Oil

Priznajem da sam želela da sebi olakšam ulepšavanje pa sam prvo uradila obrve japanskom metodom a potom sam išla da mi ugrade svilene trepavice, ali... ma koliko da sam zadovoljna obrvama, za trepavice to ne mogu da kažem jer su počele da opadaju već posle par dana i izgledale su nesrazmerno.
To je i najveći razlog što sam se vratila dobroj staroj maskari koja, istina, svakodnevno mora da se uklanja, ali smatram da je ona za mene najbolje rešenje.
Poznato mi je da micelarne vode uspešno čiste ne samo šminku sa lica već i onu koja se nalazi na očima. Ipak, ja i pored toga više volim da se posle upotrebe sredstva za skidanje šminke dobro umijem kako bih se osećala stvarno čisto.
Caudalie ulje za skidanje šminke sam dobila na poklon i stvarno sam se oduševila, pre svega jer ovaj brend koristi prirodne sirovine i u sadržaju svojih proizvoda nema parabena, mineralnih ulja i sulfata. Osim toga, među sastojcima ovog skidača šminke su i ulje iz semenki grožđa (za hidrataciju), vitamin E (antioksidant), kao i suncokretovo (sa protivupalnim dejstvom), bademovo (sa omekšavajućim uticajem) i ricinusovo ulje (sa antibakterijskim delovanjem).
Iako je u pitanju ulje njegova tekstura je lagana i nije previše masna dok je miris neutralan.
Ja imam suvu i osetljivu kožu tako da mi ulje sasvim odgovara. U prvo vreme sam ga koristila samo za skidanje šminke oko očiju, kao i sa trepavica a kasnije sam prešla na čišćenje celog lica (naravno, samo tokom večernje nege jer mi je ujutru posle umivanja dovoljan tonik pre kreme).
Za temeljno čišćenje kože potrebno je tri puta istisnuti ulje iz bočice i naneti ga rukama na lice koje treba da se masira par minuta (bar ja tako radim) - potom sledi spiranje mlakom vodom i upotreba tonika i odgovarajuće kreme.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...