петак, 19. фебруар 2016.

I Coloniali Body Fragrance Ardent Amber

Ponekad se dešava da ne želimo da koristimo parfem, a opet bi da lepo mirišemo. Tada možemo da se za pomoć obratimo parfemskim vodama specijalno napravljenim za telo - blagim, ali i dugotrajnim i ....naravno ... primetnim.
Ja sam do sada koristila nekoliko Fruttini mirisnih nota i bila sam zadovoljna njihovim kvalitetom, kao i trajnošću. Ipak, pošto volim da probam i nove stvari iskoristila sam akciju u parfimeriji Beautique i kupila I Coloniali parfem za telo Ardent Amber (100ml, 1.180 dinara). Od šest mirisnih nota ovog italijanskog brenda meni se najviše dopala ova, sa preovlađujućim mirisom ćilibara (iako su prisutne i note mandarine i jasmina one su skoro neprimetne). 
Orijentalni miris Ardent Amber me podseća na istočnjačke bajke  pune tajanstvenosti i kad god ga nanesem na telo, ja se osećam kao da sam deo njih. 
Uz to, miris je kada su u pitanju parfemi za telo, dugotrajan (od 3 do 4 sata) i može da se pokaže kao dobitna kombinacija i za večernje izlaske, što sam se i sama uverila.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...