среда, 24. фебруар 2016.

5e krema za pete i ispucalu kožu

5e krema za omekšavanje i otklanjanje tvrdih naslaga kože (60ml) predstavlja još jedan od noviteta u mom neseseru. U pitanju je preparat koji u sebi između ostalog sadrži i ureu (keratolitik), glicerin (hidratacioni sastojak) i pantenol (omekšivač kože). 
Krema je namenjena regeneraciji oštećene i ispucale kože kojoj vraća i vlažnost i elastičnost (ruke, laktovi, kolena, stopala...).
Tekstura kreme je sivkaste boje i gusta, ali bez obzira na to ona se lako razmazuje i brzo upija. 
Miris kreme je medicinski (krema ne sadrži parfem).
Nije mi lako da priznam ali čitave zime sam pravila greške kada je nega kože u pitanju. Iako znam da vrela voda pogoduje dodatnom sušenju kože i doprinosi njenoj hrapavosti ja sam je koristila i tako sama sebi napravila problem. Zbog toga mi se sada i dešava da s velikim trudom pokušavam da povratim sjaj i elastičnost kože tela.
Kremu 5e koristim par dana, ali sam i pored kratkotrajne upotrebe već počela da osećam njene blagodeti. Koža na laktovima mi se skoro povratila od hrapavosti, dok će na stopalima taj proces verovatno trajati duže - trenutno mi je koža na njima samo malo mekša (da bi urea ispoljila svoje keratolitičko dejstvo treba da prođe određeni period).
Jedina zamerka kremi je miris koji mi se ne dopada i smatram da bi bilo dobro da se u sadržaj ubaci i malo parfema.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...