уторак, 9. фебруар 2016.

Balea Malina&Limun trava - gel za tuširanje

Balea gelovi za tuširanje su mi uvek bili privlačni jer imam utisak da se posle njih osećam kao da sam se kupala u nekom voćnom soku. Takav je i gel sa malinom i limun travom koji je toliko osvežavajući da se po mom mišljenju najbolje uklapa u vrele letnje dane. Zbog toga sam ga samo isprobala kako bih vam prenela utiske, ali ću njegovo korišćenje ostaviti za neko drugo, malo toplije vreme.
Gel  (DM, 300ml, akcijska cena 119 dinara) predstavlja spoj glicerina (hidratacija), inulina (ishrana kože), lecitina/antioksidant (zaštita kože) i Polyfructola/polimer fruktoze koja je prirodno prisutna u voću (hidratacija i omekšavanje kože). 
Tekstura gela je lagana i mirisna (preovlađuje malina). 
Prilikom korišćenja gel proizvodi blagu penu koja dobro čisti kožu, hidrira je  i ostavlja mirisni trag na njoj (bar dva sata), ali nažalost, on (bar za moju suvu kožu) nije dovoljno jak da bi isključio dodatna sredstva za negu posle tuširanja, mada je verovatno tokom vrelih dana sasvim odgovarajući (što ću proveriti).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...