среда, 17. фебруар 2016.

Balea krema za stopala sa solima iz Mrtvog mora

Hladno vreme i čizme (bez obzira koliko su kvalitetne) ostavljaju trag na stopalima koja postaju sve isušenija i sve hrapavija. To je i razlog da im se posveti više vremena, ne samo kako bi se obavile pripreme za toplije dane, već i zbog činjenice da (pre)gruba koža kasnije može da bude teška za eliminisanje.
Moje stalne promene krema za stopala dovele su me do Balea kreme sa solima iz Mrtvog mora (DM, 100ml, akcijska cena 237 dinara) koja osim pomenutih soli (punih magnezijuma, kalcijuma, kalijuma, stroncijuma, bora i gvožđa) sadrži i maslinovo ulje (za obnavljanje oštećene kože) i bisabolol (antiinfekcijskog dejstva). 
Svi navedeni sastojci namenjeni su za svakodnevnu opuštajuću negu stopala - bar tako tvrdi proizvođač, dok moje mišljenje (posle skoro potrošene kreme) glasi - ova Balea krema lagane teksture je zaista dobra za relaksaciju stopala i blagu negu, ali...kada je u pitanju intenzivniji tretman nisam posebno oduševljena jer mi je koža na stopalima i dalje malo grublja (smatram da nije dovoljno nahranjena).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...