среда, 2. мај 2018.

NATURA SIBERICA Oblepikha and Honey Body Scrub

Brend Natura Siberica je poznat po upotrebi prirodnih sastojaka, kao i odsustvu parabena, mineralnih ulja i silikona u svojim proizvodima. 
Do sada sam već koristila  mnogo njihovih preparata a sada je na red došao piling za telo koji u sebi sadrži ulje pasjeg trna (puno vitamina i Omega masnih kiselina) koje dubinski hrani i omekšava kožu, med heljde koji štiti kožu i povećava njenu elastičnost, ekstrakt žalfije koja je prirodni antibiotik i antiseptik i morsku so za glatku i elastičnu kožu.
Po proizvođaču, piling ne samo što čisti kožu već i održava njenu elastičnost i pomaže joj da duže ostane mlada, a ja...nakon par korišćenja (jednom sedmično) mogu da kažem da se radi o proizvodu koji je izuzetan jer prosto glača kožu i savršeno je priprema za dalju negu (moja kože je inače pre/suva i piling bi trebao da je iritira, ali...ovde nema ni traga od iritacija).
Jedina zamerka se odnosi na miris koji je iako diskretan nekako kiselkast i ne dopada mi se.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...