недеља, 20. мај 2018.

Alverde deo rool-on sa organskim hamamelisom VS Palmolive rool-on Feel Glamorous

Znam mnoge osobe koje pri kupovini dezodoransa gledaju da li oni sadrže aluminijum i parabene. Istina je i da ih ja ne volim baš mnogo ali izbor često pravim samo na osnovu mirisa.
Ovih dana naizmenično koristim dva deo roll-ona (Alverde i Palmolive) i rešila sam da ih malo poredim.  

Alverde deo roll-on predstavlja kombinaciju glicerina (sa hidrirajućim delovanjem), ekstrakta hamamelisa (za umirivanje iritirane kože), pirinča (sa zaštitnim dejstvom) i kantariona (za negu oštećene kože), ali...u svom sadržaju ima i alkohol koji može biti iritirajući. Uz to, miris je toliko blag da se skoro ne oseća.


 

Palmolive deo roll-on je karakterističan po prisustvu glicerina (sa hidrirajućim uticajem) i maslinovog ulja (za negu oštećene kože) i ne sadrži alkohol. Pored toga, miris maline je primetan (bar prvih dva-tri časa nakon nanošenja).
 PS.Nažalost, u sadržaju se nalazi i aluminijum.




Oba deo roll-ona nude zaštitu od neprijatnih mirisa tokom 48h nakon nanošenja i ne ostavljaju bele tragove na odeći, ali.. i pored toga što je Alverde brend poznat po korišćenju  prirodnih sastojaka i što je (možda) kvalitetniji ja ovoga puta glasam za Palmolive jer mi se više dopada zbog mirisa.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...