четвртак, 17. мај 2018.

Novo u DM-u! LANGHAAR MADCHEN balzam za intenzivnu negu kose

I pored toga što nemam mnogo oštećenu kosu uvek (radi preventive) koristim preparat koji je jači nego što mi je potreban. Pošto imam mnogo, mnogo šampona koje zbog prisustva meni loše-delujućih sulfata koristim naizmenično, prosto sam "morala" da isprobam novu liniju za negu kose i kupila sam balzam Intense Repair (DM brenda) LANGHAAR MADCHEN
Pre nego što kažem bilo šta o delovanju ovog balzama moram spomenuti sastojke od kojih su najvažniji glicerin (za hidrataciju), pantenol (za negu), arginin (za jačanje kose) i ulja kokosa (za regeneraciju vlasi) i burite (za ishranu i obnavljanje kose), kao i dimetikon (za glatku kosu).
Balzam je lagane teksture i miriše na kokos (i to baš intenzivno). Koristi se na vlažnoj kosi na kojoj pre spiranja treba da deluje par minuta i ... to je to. Nakon njega, suva kosa (kao što je moja) deluje preporođeno - sjajna je, lepršava i izgleda zdravo. Pored toga, frizura je zbog prisustva silikona uredna i nije joj potrebno mnogo feniranja - to predstavlja pravi spas tokom leta kada se kosa češće pere.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...