субота, 5. мај 2018.

Novo u DM-u! LANGHAAR MADCHEN pakovanje za suvu i oštećenu kosu

U DM-u su od skoro i proizvodi za kosu LANGHAAR MADCHEN (DM brend) koji ima nekoliko različitih linija za negu. Meni se najviše dopala ona za intenzivnu negu tj.za suvu i oštećenu kosu. Kupila sam balzam (250ml) o kome ću pisati neki drugi put i pakovanje (20ml) koje sam izabrala za današnji post.
U pitanju je bogati spoj šea butera za dubinsku negu kose, kokosovog ulja za regeneraciju, glicerina za hidrataciju vlasi, hidrolizovanih proteina pšenice za omekšavanje kose, limunske kiseline za dodatni sjaj i ulja buritija (koje je puno vitamina A i C, proteina i oleinske kiseline) za ishranu i obnavljanje vlasi - ovo pakovanje kremaste teksture namenjeno je oporavku kose koja je izgubila vitalnost i sjaj a takođe ima i anti-frizz efekat (tj sprečava kosu da se naelektriše).
Ja imam suvu i pomalo oštećenu kosu - iako se trudim da je negujem, nekako se uvek dogodi da mi određena sitnica smeta u preparatu za pranje ili negu pa zato i pored najboljih namera izazovem suprotan efekat (svima koji čitaju moj blog poznato je da imam neprijatne reakcije na prisustvo sulfata u šamponima zbog čega češće perem kosu i dodatno je isušujem).
Pakovanje se koristi tako što se nanese (i umasira) na vlažnu kosu, drži na njoj jedan minut a potom spere (ja sam, kao i obično, delovanje produžila na pet minuta), a rezultati su... svilenkasta, glatka i sjajna kosa - baš po mojim željama.
PS. Moram još da dodam da je kosa  nakon upotrebe pakovanja glatka (bez potrebe za dodatnim preparatima)  zato što je jedan od njenih sastojaka dimetikon (silikon odgovoran za glatke i uredne vlasi).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...