четвртак, 10. мај 2018.

BIOTEN SOS balzam za negu usana

Istina je da volim da pre nanošenja ruža na usne stavim malo balzama, posebno kada je u pitanju mat varijanta koja je nekako suvlja nego što mi odgovara (bar za moje usne), ali isto tako ja balzam nanosim i pre spavanja kako bi on delovao tokom noći i "spasao" ono što je iritirano ili oštećeno.
Slučajno sam naišla na BIOTEN-ov balzam koji u sebi sadrži pantenol (za regeneraciju), ricinusovo (za hidrataciju), palmino (antioksidant) i suncokretovo ulje (sa protivupalnim delovanjem), pčelinji vosak (za negu), kakao buter (za omekšavanje), vitamin E (antioksidant) i šea buter (za ishranu suve i oštećene kože) i ne mogu da kažem da li je bolji za dnevnu ili noćnu negu jer... tokom dana ne samo što omekšava osetljivu kožu usana već je i štiti (ima UVA/UVB filtere) a tokom noći sprovodi potpunu regeneraciju (hrani, hidrira i omekšava).
Šta još reći osim da je u pitanju proizvod koji je neophodan, posebno sada tokom toplih dana, kada smo izloženi sunčevim zracima koji često znaju da loše deluju na nezaštićenu kožu.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...