уторак, 3. април 2018.

BALEA pena za negu ruku sa mirisom maline

Pošto moji najbliži znaju koliko sam opčinjena kozmetikom trude se da mi za rođendan poklone nešto iz ove oblasti.
Do sada nisam nikada koristila pene za negu ruku tako da mi ovaj BALEA poklon predstavlja priliku da procenim da li su one prava stvar za mene i...
... mogu da kažem da mi sada, tokom toplijeg perioda godine, kada izbegavam da koristim bogate kreme za negu ruku, pena baš odgovara.
Da ne bi neko pomislio kako se radi o proizvodu koji je (pre)lagan za ozbiljniju negu moram spomenuti najvažnije sastojke: ekstrakt Aloe Barbadensis (sa umirujućim i protivupalnim dejstvom), šea buter (za ishranu kože), pantenol (sa regenerativnim delovanjem) i vitamin E 
(antioksidans).
Ova simpatična mazalica se upotrebljava tako što se pre nanošenja sadržaj bočice promućka i ... lagana pena je tu. 
Pošto je u celoj priči prisutan miris maline koji se dugo oseća na koži, ja se trudim da nakon svakog pranja ruku nanesem malo pene. Istina je da ću, ako tako nastavim, ovo pakovanje od 100ml, brzo potrošiti, ali će mi zato koža biti i meka i mirisna. Šta više da poželim?

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...