четвртак, 26. април 2018.

L'Angelica Cotone e muschio bianco - gel za tuširanje

Italijanski brend L'Angelica je poznat po činjenici da u svojim proizvodima nema parabene i parafin. Ipak, bez obzira na to njegov gel za tuširanje  Cotone e muschio bianco me je pre svega privukao zbog mirisa belog mošusa.
Inače, među sastojcima se izdvajaju glicerin (sa hidrirajućim uticajem), mlečna kiselina (za blagi piling) i ekstrakti matičnjaka (sa umirujućim dejstvom), eukaliptusa (sa protivupalnim, kao i stimulišućim uticajem), gloga (za bolju mikrocirkulaciju), ruže (sa anti-age delovanjem), nevena (sa protivupalnim uticajem), pamuka (sa hranljivim dejstvom) i nara (za regeneraciju kože).
Tekstura gela je lagana i ima prijatan miris koji se posle tuširanja dugo zadržava na koži,koja dobija toliko mekoće da joj nije potrebna dodatna nega (naravno -  sada - tokom toplih dana).
Moja koža je suva ali i pored toga nemam iritacije, kao ni povećanu isušenost nakon upotrebe gela. Ipak, moram da kažem da sam ga kupila zimus i tada sam bila razočarana njegovim delovanjem, tj. povećanom potrebom za hranljivim sredstvima u obliku butera.
Šta još reći osim da je u pitanju pravo letnje sredstvo za tuširanje (bar za mene i moju suvu kožu).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...