уторак, 10. април 2018.

REVUELE hidratantni losion za negu kože tela

Čim počne topliji period godine ja sa bogatih krema za negu tela prelazim na mleka i losione koji mi ne opterećuju kožu. 
Trenutno koristim REVUELE hidratantni losion za koji proizvođač kaže da ima lifting efekat. Da li su ove tvrdnje tačne još ne znam, ali ako sudimo po sastojcima, onda to možda i može biti istina.
Losion je lagane teksture i neutralnog mirisa i upija se u kožu odmah po nanošenju. Pošto ga koristim tek par dana ne mogu još dobro da procenim sve njegove efekte (za to je potrebno bar dva meseca upotrebe), ali zato mogu da kažem da mi je koža dobro hidrirana i meka. A kako ne bi i bila kada se u sastavu nalaze hijaluronska kiselina (za optimalnu hidrataciju kože, kao i za njenu zaštitu), šea buter (za ishranu kože), bademovo ulje (za negu suve i osetljive kože kojoj poboljšava elastičnost), glicerin (za bolju hidrataciju) i pantenol (za regeneraciju kože).
Na kraju moram da dodam da (pomalo) sumnjam u izjavu proizvođača da losion aktivira proces podmlađivanja kože i umanjuje vidljivost bora, ali... ja sam zadovoljna i sa trenutnim rezultatima.
PS. Samo još da spomenem da u sadržaju nema parabena, alkohola i silikona.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...