петак, 30. март 2018.

Mesečeva dijeta - pun mesec 31.marta 2018. u 14h 37min

Sutra, 31.marta 2018. od 14h 37min, počinje mesečeva mena - pun mesec, tako da će svi ljubitelji Mesečeve dijete moći ponovo da probaju njenu efikasnost.
Dijeta, kao što je poznato, propisuje gladovanje tokom 24h od početka mene uz povećan unos tečnosti (preko 2 litra) a sve u cilju eliminisanja toksina iz organizma, ali i... gubitka suvišnih kilograma.
Žao mi je što ovaj put neću moći da se pridružim onima koji praktikuju dijetu, ali... zar se može propustiti rođendanska torta i ostali slatkiši koje mi spremaju drugarice pošto ja nisam mnogo vična tome.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...