среда, 7. март 2018.

STILL maska za suvu i oštećenu kosu

Priznajem da je moja kosa suva ali pošto je negujem ne postoje značajniji znaci oštećenja. Ipak, smatram da je preventiva najbolji lek pa sam zbog toga i kupila masku za intenzivnu negu i regeneraciju (Roda, 500 ml, 280 dinara) sa arganovim uljem za negu i ishranu vlasi, ekstraktom Aloe Vera za regeneraciju i jačanje korena vlasi i glicerinom koji ima hidrirajuće svojstvo.
Maska je guste teksture i prijatnog mirisa u kome preovlađuje aroma arganovog ulja. Koristi se tako što se nanese (od korena do vrhova) na prethodno opranu kosu, drži na njoj 10 do 20 minuta i na kraju spere vodom.
Delovanje maske je zaista fantastično jer mi je kosa posle samo jedne upotrebe (i delovanja od pola sata) postala svilenkasta i laka za oblikovanje. Takođe, vlasi nisu bile "rasčupane" kao nakon nekih drugih preparata, ali... i pored toga u sadržaju maske postoji nešto što mi iritira kožu glave (ne znam o čemu se radi) - neprijatnosti sam osetila već drugi dan posle pranja kose.
Ne mogu da kažem da više nikada neću upotrebiti ovu masku da ne bih imala njene loše efekte na koži glave ali ću se zbog pozitivnih svojstava koje poseduje truditi da je koristim bar jednom mesečno kako bi moja kosa imala dodatnu negu.
Na kraju samo da dodam da maska ne sadrži parabene i parafin.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...