уторак, 27. март 2018.

ORIFLAME - priča o kozmetici koja se prodaje kataloški

Kad neko spomene Oriflame uvek mi prvo padne na pamet misao o kvalitetu kozmetike jer "kakve su to kreme kad se prodaju kataloškim putem", ali... pre par dana sam zahvaljujući Gordani Manjenčić iz Šapca imala priliku da dobijem tretman sa preparatima ovog brenda.

Moja koža je ne samo suva i starija već je i preosetljiva i reaguje kako na kozmetiku koju koristim tako i na vremenske uslove. Pošto je ovih dana bila hladno moje lice je odmah dobilo crvene pečate i, pravo da kažem, sumnjala sam  da bilo šta može da ih eliminiše, ali... ovako je bilo - tretman je započeo čišćenjem i toniziranjem lica sa proizvodima iz linije NovAge Time Restore da bi potom...





...bila naneta maska sa algama koja ne samo čisti, već i umiruje kožu.


Tretman se završio nanošenjem kreme iz NovAge Time Restore linije koja je namenjena zreloj koži i u čijem sastavu se, između ostalog, nalaze i  Genisteinsoy tehnologija koja čini kožu gušćom, hijaluronska kiselina koja pomaže da se poveća i zadrži vlažnost u koži, ekstrakt bokvice koji regeneriše kožu a uz to i redukuje nakupljeni melanin koji dovodi do pojave staračkih fleka i šea buter koji je namenjen nezi i ishrani suve kože.
Šta još da kažem osim da je tretmanom ublaženo crvenilo koje sam imala na početku dok o drugim efektima Oriflame preparata mogu pričati samo ako ih budem koristila neki duži period koji je potreban da bi se videlo njihovo dejstvo na koži.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...