недеља, 4. март 2018.

NIVEA VITAL dnevna i noćna krema

Prilikom poslednje posete DM-u za oko mi je zapala Niveina linija Vital za negu zrele kože ali ne zato što sam ljubitelj ovog brenda već zato što je na kutiji pisalo da su kreme proizvedene u Nemačkoj (što znači da nisu namenjene za nas tj.za istočno tržište).
Linija Vital je karakteristična po prisustvu kalcijuma (za čvršću kožu), ekstrakta bisera (za optimalnu hidrataciju, kao i za glatku kožu), šea butera (za ishranu kože), skvalena (za omekšavanje) i ulja iz semenki grožđa (za jačanje kože). 


Dnevna krema, lagane teksture, namenjena je jačanju kože, njenoj boljoj hidrataciji, kao i umanjenju vidljivih bora.




Noćnu kremu koja je bogatije teksture karakteriše i prisustvo pantenola za dodatnu hidrataciju i ulja avokada koje hidrira i omekšava kožu a uz to i sprečava pojavu staračkih fleka.


Obe kreme koristim već desetak dana i mogu da kažem da moja suva (i starija) koža polako omekšava i izgleda zdravije. 
Pošto nemam  mnogo bora moj najveći problem je koža koja je počela da se opušta i ukoliko kreme budu zaista delovale na njen bolji tonus (kao što Nivea obećava) one će postati neizostavni deo moje nege. U suprotnom... biće samo još jedan eksperiment.
Na kraju moram da dodam da obe kreme sadrže i Dimethicone - silikon koji čini da koža izgleda glatko (mnogi smatraju da on nije najzdraviji, ali....).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...