среда, 21. март 2018.

L'Oreal Botanicals Fresh Care šampon za obojenu kosu

U želji da pronađem šampon koji mi neće iritirati kožu glave kupila sam i ovaj relativno novi L'Oreal proizvod.
U pitanju je šampon koji, kako proizvođač kaže, ima svrhu da oporavi obojenu beživotnu kosu i pomogne joj da vrati prirodni sjaj. On ima jedinstvenu kombinaciju ulja kokosa (za negu suve i oštećene kose), geranijuma (zbog antibakterijskog i antigljivičnog dejstva) i soje (za negu suve kose) - ova ulja pored toga i hidriraju kosu i daju joj sjaj.
Osim ulja u šamponu su i glicerin (za dodatnu hidrataciju) i salicilna kiselina (za blagi piling), kao i sulfati (koji su namenjeni dobrom čišćenju kose ali su istovremeno i iritirajući za osetljivu kožu glave).
Šampon ima laganu teksturu i ne peni se mnogo prilikom korišćenja što je znak da u svom sadržaju nema sulfata u većoj količini. Ipak, ne mogu da kažem da je savršen jer i pored činjenice da uz njegovu upotrebu moja suva kosa izgleda sjajno i zdravo, a uz to je i laka za rasčešljavanje, postoje i neprijatne reakcije koje sam osetila na inače (pre)osetljivoj koži glave. Istina je da se one ne javljaju odmah nakon pranja kose već posle dva dana, ali...to je jedini razlog što ću šampon ostaviti za topliji period kada češće perem kosu. Do tada ću se truditi da pronađem preparat koji će istovremeno biti dobar za kožu glave, kao i za kosu i... nadam se da ću uspeti u tome.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...