понедељак, 12. март 2018.

KNEIPP Joie de Vivre gel za tuširanje


Bez obzira o kakvom se proizvodu radi kada je nega tela u pitanju ja se uglavnom vodim čulom mirisa. Tako je bilo i ovaj put kada sam kupila KNEIPP gel za tuširanje koji ima osvežavajuće delovanje zbog prisustva citrusa.
Radi se o proizvodu koji u svom sadržaju ima eterično ulje litsea poznato po svom antimikrobnom, antigljivičnom i protivupalnom delovanju, limunsko ulje koje ima tonizirajući uticaj i ulje slatkog badema zbog hidrirajućeg i omekšavajućeg dejstva. 
Ako ostavimo po strani negujuće sastojke i pogledamo šta kaže aromaterapija možemo pričati o mirisu koji ujutru pomaže bržem buđenju i lepšem raspoloženju. Uostalom i samo ime gela označava uveseljavanje.
Inače, prilikom korišćenja gel daje bogatu penu koja dobro čisti kožu i ostavlja je mirisnom (bar dva sata nakon tuširanja, naravno - bez dodatnih sredstava za dalju negu).
Pošto imam suvu kožu sada, tokom hladnih dana, moram nakon tuširanja da koristim kreme ili butere za dodatnu negu, ali... kada dođe toplije vreme... onda će mi ovaj gel biti sasvim dovoljan da se tokom čitavog dana osećam sveže i mirisno.
PS. Jedina zamerka je prisustvo sulfata koji mi, na sreću, ne smetaju toliko u nezi tela kao prilikom pranja kose.




URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...