уторак, 25. октобар 2016.

LOVEA Nature šampon za veoma suvu kosu

U traganju za "lekom" za moju kosu naišla sam na brend LOVEA i njegov šampon za veoma suvu kosu (Ana Beauty, 250ml, 520 dinara). 
Pri kupovini se nisam vodila činjenicom da u sastavu šampona nema sulfata koji isušuju kosu, ni silikona koji sprečavaju delovanje aktivnih sastojaka, kao ni parabena koji mogu štetno delovati na ceo organizam. Najvažniji su mi bili sastojci kao što su: glicerin (sa hidrirajućim dejstvom), hidrolizovani proteini pšenice (za regeneraciju i omekšavanje kose) i kakao buter (za intenzivnu ishranu kose). Uz to, u šamponu se nalaze i sitne (skoro neprimetne) šljokice za koje sam mislila da će posle pranja dati kosi više sjaja.
Tekstura je izuzetno gusta i za jedno pranje kose dovoljna je minimalna količina. 
Šampon sam upotrebljavala par puta i evo mojih utisaka - na prvom mestu radi se o izuzetno blagom šamponu koji nežno čisti kosu, čuvajući pri tom strukturu vlasi. Zatim, posle njegovog spiranja kosa se lako rasčešljava (skoro da nije potreban nikakav regenerator), meka je i izgleda zdravo, ali i dalje nije moguća potpuno uredna frizura. I na kraju - šampon ima predivan miris u kome preovlađuje aroma kakao butera.
PS. Nažalost, nisam uspela da kupim i regenerator iz iste linije (nije ga trenutno bilo u prodavnici), ali bi verovatno sve izgledalo još bolje uz njegovo prisustvo. 
PS.1. Što se tiče šljokica one su se (negde) izgubile tokom pranja i na kraju....jeste da je kosa imala zdrav sjaj, ali ne onakav kakav sam očekivala.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...