петак, 7. октобар 2016.

Felce Azzurra Benessere Gel za tuširanje sa arganovim uljem (?)


Dovoljno je reći arganovo ulje pa da se odmah pomisli ne samo na njegov pozitivni uticaj na kožu (hidratacija, nega, omekšavajuće dejstvo), već i na zanimljiv orijentalni miris. I baš taj miris je mene privukao da kupim Felce Azzurra gel za tuširanje (Lilly, 400ml, akcijska cena 189 dinara).
U pitanju je proizvod koji pre svega deluje hidrirajuće, da bi tek potom na red došao njegov uticaj na mekoću i elastičnost kože.
Prilikom upotrebe dobija se nežna, ali bogata pena koja ne samo što dobro čisti kožu i omekšava je, već i na njoj ostavlja prijatan miris (u slučaju da se posle tuširanja ne nanosi nikakav losion ili krema za telo, miris ostaje prisutan i do tri sata). Ipak, moram da primetim da s obzirom na moju (pre)suvu kožu nega posle tuširanja mi je neophodna tako da mogu samo par minuta da uživam u mirisu.
Moram da spomenem da je gel dermatološki testiran i ne sadrži parabene, ali zato u njemu ima sulfata koji mogu imati iritirajući uticaj na kožu i....među sastojcima nema čistog arganovog ulja već je prisutan Sodium Arganamphoacetate (surfaktant - sredstvo za bogatiju penu u proizvodima za tuširanje koji u sebi sadrži masne kiseline iz arganovog ulja).
Šta još reći za ovaj Felce Azzurra gel sem da više odgovara masnijoj koži tela ali i mi, sa suvljom kožom, možemo da ga koristimo tokom toplih dana kada dodatna nega nije baš neophodna.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...