среда, 19. октобар 2016.

L'Oreal Hydra Active 3 krema za suvu i osetljivu kožu

Kada sam pre izvesnog vremena dobila na poklon L'Oreal Hydra Active 3 kremu, nisam mnogo očekivala, ali... interesovalo me je kako će moja koža reagovati na do sada nekorišćeni preparat (kremu sam dobila od prijateljice Dragane Milinković iz Nemačke).
U pitanju je krema koja je pre svega hidrirajuća. U njenom sadržaju se izdvajaju suncokretovo ulje (regenerišući uticaj), glicerin (hidrirajuće delovanje), šea buter (omekšavajući uticaj), vitamin E (antioksidans), ulje divlje ruže (hidrirajuće delovanje) i ulje crne ribizle (negujuće dejstvo).
Tekstura kreme je lagana, mada masnija nego kod drugih sličnih proizvoda (hidrirajućih krema) - lako se razmazuje i brzo upija. Takođe, dobra je podloga za šminku.
Osim hidrirajuće uloge krema neguje suvu i osetljivu kožu, dajući joj pri tome prirodni sjaj. Uz sve to, ima i UV filtere koji sprečavaju štetno dejstvo sunčevih zraka.
Pre desetak dana sam počela korišćenje kreme i mogu da kažem da se do sada efekti vide uglavnom po optimalnoj hidrataciji (nema više neprijatnog zatezanja kože). Što se tiče drugih pokazatelja primećuje se da krema nema značajno delovanje na bore ili opuštenu kožu (moj najveći problem), ali...sastojci učinkovito vraćaju prirodnu masnoću koži, a sa njom i zdrav izgled.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...