петак, 21. октобар 2016.

Krema za 140 dinara -Belle Jardin BioSpa krema Мумиё

Pre neki dan u Rodi sam slučajno naišla na kremu koja košta 139,99 dinara. Prvo sam bila zapanjena cenom, a onda sam rešila da je kupim pošto je u pitanju suma novca koja dozvoljava eksperiment.
Radi se o kremi  Belle Jardin BioSpa Мумиё (125 ml) koja u svom sadržaju ima mumio (protivupalno i regenerativno delovanje), šea buter (obnavljajuće dejstvo), kanola ulje (hidrirajući uticaj), Cera Alba (za regeneraciju osetljive kože), kolagen (oživljavanje vezivnog tkiva), elastin (za bolji tonus kože) i vitamine E (za obnavljanje ćelija kože) i A (protiv znakova foto starenja).
Jeste da su i mumio i šea buter i .... izuzetno značajni kada je nega kože u pitanju, ali....poznato je da brendovi čuvaju svoje recepture jer mnogi godinama rade na njima, tako da mi je prvo palo na pamet pitanje "u kom procentu se nalaze navedeni sastojci u kremi" jer od toga i zavisi njen kvalitet - nažalost, odgovor ne znam.
Tekstura je lagana i neutralnog mirisa, lako se razmazuje i brzo upija. Meni mnogo liči na Narcis (omiljenu kremu moje bake).
Proizvođač obećava zaštitu kože od spoljašnjih štetnih uticaja i umanjenje bora, kao i znakova umora, a ja...
Priznajem da sam kremu koristila samo jednom i to tokom večernje nege, a utisci....pa, bilo mi je izuzetno prijatno posle nanošenja (osećala sam svežinu na koži), ali ujutru nakon buđenja imala sam neprijatni osećaj zatezanja kože. Uz to, bore su vizuelno bile izraženije.
Posle ovog eksperimenta odlučila sam da kremu ne koristim na licu već na vratu i....u tom slučaju situacija je bila drugačija. Mada je koža na tom području suvlja i osetljivija meni je krema izuzetno prijala - čak je par sati posle nanošenja koža i dalje bila glatka (koliko to može da bude) i dovoljno hidrirana.
Ne želim da dajem ni pozitivne ni negativne ocene, ali činjenica je da krema ne odgovara mojoj suvoj (i starijoj) koži lica, a kako bi se ponašala da je u pitanju mlađa osoba sa normalnom kožom - ne znam.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...