понедељак, 3. октобар 2016.

ESSENCE Effect sjaj za usne


Koliko sam nezainteresovana za šminku da nije časopisa koji poklanjaju svojim čitaocima proizvode dekorativne kozmetike - ja bih bila potpuno bez njih.
Tako sam u izdanju Lisa lepa&srećna dobila Essence sjaj za usne što je za mene odgovarajući poklon jer se pre svega uklapa u moju želju da izgledam što prirodnije.




U sadržaju proizvoda se nalaze skoro neprimetne šljokice koje doprinose da usne dobiju lep sjaj.
Aplikator je specijalno dizajniran što olakšava korišćenje.
Pigmentacija je solidna.






Sjaj usnama daje blagu ružičastu nijansu koja tokom dana predstavlja osnovu za savršeni natural make up.


PS. Jedinu zamerku predstavlja činjenica da sjaj ima dozu lepljivosti na usnama, kao i malu trajnost (posle nanošenja može da se bez popravke održi najviše dva sata).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...