недеља, 9. октобар 2016.

InSight Anti-Frizz hidratantni balzam za kosu

Iako se stalno pitam da li bi neki preparat mogao da ukroti moju neposlušnu kosu, nikako da ga nađem. 
U pokušaju traženja "leka" kupila sam i InSight Anti-Frizz balzam za kosu (Ana Beauty, 500ml, 504 dinara), čiji proizvođač obećava meku i sjajnu, a uz to i dubinski regenerisanu suvu kosu i urednu frizuru.
Balzam je bez parabena, mineralnih ulja, boja i silikona - u svom sadržaju ima ulje konoplje (omekšavajuće delovanje), kakao buter (za jačanje suve i oštećene kose), ulje iz semena pamuka (omekšavajuće dejstvo), laneno ulje (regenerišući uticaj), ekstrakt zobi (hidrirajuće delovanje) i mešavinu kokosovog i bademovog ulja (za zdravu i regenerisanu suvu kosu).
Po proizvođaču - kosa je nakon upotrebe balzama Anti-Frizz meka, svilenkasta i sjajna, a ja posle jednog korišćenja mogu da kažem da se kosa nakon spiranja balzama lako rasčešljava i izgleda malo zdravije. Ipak, moram da primetim da i pored toga nema uredne frizure (kosa i dalje deluje isušeno i "rasčupano"). 
Moji utisci su nastali (možda) prerano tako da ne znam kako će se kosa ponašati posle duže upotrebe balzama, a uz to nisam koristila ni šampon iz iste linije. A možda je krivac i moja (pre)suva kosa....?

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...