среда, 21. септембар 2016.

Stara dobra....Cera di Cupra



Brend Cera di Cupra mi je odavno poznat jer je moja mama bila njegov obožavalac dok sam ga ja komentarisala u stilu "kakva je to krema koja je toliko jeftina" ali...trenutno ne znam šta bih koristila za kožu vrata i odlučila sam da isprobam verziju za suvu kožu (DM, 75ml, akcijska cena 262 dinara). 


Osnov kreme čine pčelinji vosak i lanolin.
Pčelinji vosak je jedan od najstarijih kozmetičkih sastojaka. On neguje kožu, hidrira je i sprečava zapušavanje pora (bez obzira na voštanu teksturu). Njegov visok stepen prečišćenosti umanjuje rizik od potencijalnih alergija.
Lanolin (vuneni vosak koji se izlučuje iz lojnih žlezda životinja koje imaju vunu) štiti kožu i sprečava njena oštećenja. Takođe, on omogućava koži da slobodno diše (zaštitni film koji formira na koži propustan je u velikoj meri).
Tekstura je gusta i neutralnog mirisa (koji potseća na medicinske kreme). Ipak, lako se razmazuje i brzo upija.
Kremu koristim desetak dana i to isključivo na koži vrata. Proizvođač obećava usporavanje starenja kože a ja sam do sada samo primetila da je koža postala mekša i nekako nežnija. 
Koliko će se moja suva koža na vratu regenerisati i kakva će biti kada potrošim celu tubu kreme ostaje da se vidi. Ipak, jedno je sigurno - za minimalnu cenu dobila sam proizvod solidnog kvaliteta koji, ako ništa drugo, bar ne donosi neprijatne simptome alergije.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...