четвртак, 15. септембар 2016.

Balea BodyFit gel krema protiv celulita

Imam celulit, kao i mnogi drugi, ali ne pravim dramu oko njega. Na sreću, radi se o mekoj varijanti koja nije toliko uočljiva. 
Balea BodyFit gel krema (DM, 200ml, akcijska cena 449 dinara) mi je zapala za oko prilikom zadnje posete DM-u i kupila sam je - razlog je ne samo dejstvo protiv celulita već i rashlađujući efekat na koži (pošto imam izražene kapilare takva krema mi je odgovarajuća).
Od sastojaka bih izdvojila kofein koji potstiče protok krvi i smanjuje masne naslage, Pantenol sa negujućim uticajem, ekstrakt limuna koji jača odbrambenu funkciju kože, ekstrakt bambusa koji ojačava zidove krvnih sudova i doprinosi boljoj elastičnosti i tonusu i Citric Acid za regulisanje vlažnosti kože.
Gel krema se upotrebljava jednom do dva puta dnevno nanošenjem na problematične delove butina, zadnjice i stomaka - umasira se kružnim pokretima, a zatim se masaža nastavi desetak minuta.
Tekstura je lagana i prijatnog citrusnog mirisa.
Kremu koristim već dve sedmice i to jednom dnevno (uveče), a efekti se najbolje vide po glatkoj i negovanoj koži. Što se tiče celulita mogu da kažem da je on i dalje prisutan (možda ne toliko kao ranije), ali... prija mi samo nanošenje kreme i osećam se lepo. Uostalom, ako ćemo biti iskreni moramo priznati da celulit nikada ne može da se ukloni u potpunosti.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...