понедељак, 26. септембар 2016.

Max Factor Masterpiece Glamour Extensions maskara


Nisam neki ljubitelj nagradnih igara, ali pošto sam slučajno na Fejsu videla onu koju su organizovale Jasmin parfimerije prijavila sam se i....maskara Max Factor Masterpiece Glamour Extensions se našla u mojim rukama.
U pitanju je maskara koja je osmišljena da pruži dužinu, volumen i intenzivnu boju trepavica.



Četkica ima meke i gusto raspoređene čekinje koje prilikom upotrebe na sebe primaju optimalnu količinu boje. 
Uz to, formula maskare sadrži vlakna koja produžavaju trepavice dajući im pri tome volumen, kao i intenzivnu crnu boju. 
Ipak, bez obzira na ono što sam navela, najviše mi se dopada to što posle korišćenja maskare trepavice nisu slepljene i ne izgledaju veštački.

Nažalost, ostaću vam dužna za fotografiju mojih trepavica sa maskarom. Kada sam je isprobala zaboravila sam da ih fotografišem, a ovih dana sam prehlađena i nisam baš ni za kakvo šminkanje.
PS. Maskara se trenutno može kupiti u parfimerijama Jasmin po sniženoj ceni od 1.535 dinara.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...