недеља, 11. септембар 2016.

BYPHASSE Deo Roll on CVET PAMUKA

Leto još traje, a sa njim i pojačano znojenje pa...šta je bolje kupovati nego dezodoranse koji će i negovati i osvežiti kožu u isto vreme.
BYPHASSE Deo Roll on (DM, 50ml, akcijska cena 220 dinara) je pun eteričnih ulja koja istovremeno i neguju i osvežavaju kožu.
Moram da spomenem i sastojke koji su mi se posebno dopali: alantoin (za umirivanje iritacija), ekstrakt cveta crne zove (za osvežavanje kože) i glicerin (za hidrataciju), ali i one koje bih najradije izbegla: Aluminium Chlorohydrate koji menja pH balans kože i proizvodnju znoja i Carboxaldehyde (mirisni sastojak koji može da izazove alergiju).
Ipak, bez obzira na sve, ja dobro podnosim dezodorans i nemam (za sada) nikakve neprijatne reakcije. 
Posle upotrebe Deo Roll on-a par sati je prisutan osećaj čistoće  (najviše 6h), kao i blagi miris (najupadljivija je aroma đurđevka) koji mi deluje zanimljivo, ali....da su na ambalaži bili naznačeni sastojci - pre kupovine bih dobro razmislila (sastav dezodoransa sam pročitala na www.byphasse.com).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...