петак, 2. септембар 2016.

Cloud Nine ruž za usne C125 Rosette


Cloud Nine je za mene bio nepoznat brend sve dok moja drugarica Ljilja Jovanović nije došla iz Amerike i donela mi ovaj prelepi ruž za usne.



U pitanju je mat ruž sa sitnim svetlucavim česticama - on u sebi, između ostalog, sadrži kakao buter (za hidrataciju i omekšavanje) i bademovo ulje (za ishranu, kao i za bolju elastičnost kože usana).


Mada se pri prvom pogledu na ruž čini da je pretaman, na usnama on dobija blagu nijansu ružičaste.
Inače, ruž osim što boji usne daje im i mekoću i ono što mi mnogo znači, dugotrajan je (može bez popravke da izdrži i do 8h).
Šta da kažem osim da sam oduševljena poklonom.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...