петак, 23. септембар 2016.

Precious Argan Volume - šampon za tanku kosu bez sjaja

Moja kosa je i dalje (pre)suva i problematična (bez obzira na negu). Zbog toga se trudim da pri izboru šampona i balzama prvo uzmem u obzir svojstvo "popravljanja štete na kosi". To je i razlog što sam kupila Precious Argan Repair balzam, ali nažalost nije bilo šampona iz iste linije pa sam se odlučila za onaj koji daje volumen tankoj kosi bez saja (Lilly, 500ml, akcijska cena 389 dinara).
Osim arganovog ulja koje kosi vraća mekoću, daje joj prirodni sjaj i regeneriše oštećene krajeve, u sastavu šampona se nalaze i pantenol (za popravku oštećene kose i njen brži rast), glicerin (za negu suvih i neposlušnih vlasi) i vitamin E (antioksidans).
Šampon ima laganu teksturu i prijatan orijentalni miris u kome preovlađuje aroma arganovog ulja. Do sada sam ga koristila više puta i mogu da kažem da je kosa posle njegove upotrebe lakša za rasčešljavanje i oblikovanje i sa više sjaja nego ranije. Ipak, pošto ja imam gustu kosu dodatni volumen mi nije potreban i ne dopada mi se (frizura mi je "preobimna").
U suštini, šampon nije uopšte loš jer ispunjava svoju svrhu, ali za moju kosu nije baš odgovarajući tako da ću ga kombinovati sa nekim drugim sredstvom za pranje (koristiću ga dva do tri puta mesečno).
PS. Da ne zaboravim - u sastavu šampona ne nalaze se alkohol, parabeni i konzervansi.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...